Wydarzenia
Szukaj wydarzenia
Szkolenie i warsztaty praktyczne: Baza Danych o Odpadach
Szczegóły wydarzenia
Data wydarzenia | 12.07.2018 |
Data zakończenia | 12.07.2018 |
Cena regularna | 690.00 PLN |
Lokalizacja | ul. Towarowa 35, Poznań |
Załączniki | formularz zgloszeniowy 12 lipca 2018r. Poznan bdo.docx |
Koszt uczestnictwa
690 zł netto + 23% VAT
*Co trzecia osoba z firmy uczestniczy BEZPŁATNIE
Szkolenie i warsztaty praktyczne
Baza Danych o Odpadach
12 lipca 2018r., Poznań
13 lipca 2018r., Warszawa
16 lipca 2018r., Poznań
17 lipca 2018r., Warszawa
Do 24.07.2018 r. w większości podmioty zajmujące się działalnością gospodarczą w zakresie odpadów i/lub wprowadzających produkty bądź opakowania na rynek powinny uzyskać wpis do Bazy Danych o Odpadach. Bazę tą prowadzą urzędy marszałkowskie. Jeżeli prowadzisz działalność chociażby w jednej z poniższych kategorii powinieneś znaleźć się w BDO. Sprawdź, ponieważ za brak wpisu będą groziły bardzo wysokie kary.
W większości wypadków wpis do BDO jest bezpłatny. Podczas naszego spotkania opowiemy o Bazie Danych, pomożemy sporządzić gotowy wniosek o wpis. Dzięki temu zaoszczędzicie Państwo czas na zbędną korespondencję z urzędem i unikniecie wysokich kar finansowych.
Dodatkowo w pigułce przekażemy informacje o zmianach dotyczących transportujących odpady.
Do kogo adresujemy naszą prelekcję:
- przedsiębiorców zajmujących się zbieraniem odpadów (punkty skupu, zbierających ZSEiE)
- transportujących odpady
- wytwórców odpadów prowadzących ewidencję
- odbierających odpady komunalne, gastronomiczne, medyczne czy weterynaryjne, zużyte oleje odpadowe itd.
KONSEKWENCJE FINANSOWE
brak wpisu do 24.07.2018 kary od 1000 zł do 1 000 000 zł
Program szkolenia:
9.00-9.15 Rejestracja uczestników i kawa powitalna
9.15-11.00 Baza Danych o Odpadach.
a. w jakim celu została stworzona, co obejmuje swoim zakresem już dziś i w jakim kierunku będzie się rozwijać.
b. źródło danych dla organów kontrolnych, kto będzie miał do niej dostęp ?
11.00-11.15 Przerwa na kawę
11.15-12.15 Przedsiębiorca i jego konkurencja - z jakich informacji możemy korzystać ? Zbieranie informacji, a wywiad gospodarczy.
12.15-13.00 Lunch
13.00-15.30 Wpis do Bazy danych o odpadach, wymagane dokumenty - praktyczne warsztaty
15.30-15.45 Przerwa na kawę
15.45-17.00 Transportujący odpady. Jakie obecnie posiada obowiązki. Szczegółowe omówienie dokumentacji, oznaczeń pojazdów oraz konsekwencji finansowych ich braku.
17.00-17.15 Podsumowanie, rozdanie certyfikatów i zakończenie spotkania
Prowadząca: Zofia Kuberska-Jurga , od 6 lat prowadzi szkolenia z zakresu zagadnień dotyczących gospodarki odpadami oraz opłat środowiskowych. Jako pracownik Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska zdobyła szerokie doświadczenie z zakresu kontroli jednostek administracyjnych i biznesowych. Obecnie nadzoruje pracę instalacji typu RIPOK (MBP, kompostownie i składowisko) oraz gospodarkę odpadami komunalnymi (odbieranie, sprawozdawczość). Absolwentka Politechniki Szczecińskiej Wydziału Technologii Chemicznej.