Wydarzenia
Szukaj wydarzenia
Szkolenie i warsztaty on-line: CENTRALNY REJESTR PODATNIKÓW AKCYZY I NAJNOWSZE ZMIANY W PODATKU AKCYZOWYM
Szczegóły wydarzenia
Data wydarzenia | 24.02.2021 |
Data zakończenia | 24.02.2021 |
24.02.2021 | |
Cena regularna | 690.00 PLN |
Lokalizacja | ON-LINE |
Załączniki | formularz zgloszeniowy 24 lutego 2021 szkolenie online CRPA.docx |
KOSZT UCZESTNICTWA:
690 PLN netto + 23% VAT
Szkolenie i warsztaty on-line
CENTRALNY REJESTR PODATNIKÓW AKCYZY I NAJNOWSZE ZMIANY W PODATKU AKCYZOWYM
24 lutego 2021r.
Czy wiesz ,że powstaje Centralny Rejestr Podatników Akcyzy . Jeśli chcesz się dowiedziesz czy ten rejestr będzie dotyczył Twojej firmy oraz kiedy, gdzie i w jakiej formie musisz wykonać stosowne czynności zapisz się na szkolenie. Na szkoleniu zostaną omówione także pozostałe zmiany w podatku akcyzowym.
Jeśli wejdziesz w swój PUESC na szkoleniu, możesz nawet razem z prowadzącym zarejestrować swoją firmę CRPA.
Nasze szkolenia odbywają się na żywo, to nie wykłady, które są wcześniej nagrywane i odtwarzane, u nas każdy może zadawać pytania na bieżąco w formie czatu czy też bezpośrednio pytając prowadzących. Nie boimy się pytań:-) Mogą wszyscy siebie widzieć, słyszeć, dyskutować, rozwiązywać wspólnie problemy. Maksymalnie wykorzystujemy dostępne technologie komunikacji, przynajmniej mamy taką nadzieję:-)
PROGRAM
12.00-12.15 Logowanie uczestników
12.15-13.45 Centralny Rejestr Podatników Akcyzy – CRPA
1. Co to jest CRPA i po co powstaje
2. Kogo obejmie CRPA:
a. Podatnicy
b. PPW, PPT, PPG
c. Podmioty zużywające nieprowadzące działalności – JST, policja, wojsko
3. Kto musi dokonać czynności rejestracyjnych lub uzupełniających
4. W jakiej formie i gdzie to zrobić
5. Do kiedy należy wykonać wspomniane zadania
13.45-14.00 Przerwa
14.00-15.15 Pozostałe najnowsze zmiany w akcyzie
1. Nowe zwolnienia dla alkoholu
2. Dodatkowe zakresy eDD
3. Nowe wyzwania dla dużych podmiotów węglowych
4. Pozostałe ułatwienia i zmiany
15.15-16.00 Podsumowanie, dyskusja, zadawanie pytań i zakończenie spotkania.
*Możliwość zadawania pytań (do 2 pytań na uczestnika) po szkoleniach do 2 tygodni po spotkaniu. Pytania dotyczące tylko zakresu odbytego spotkania.
Szkolenia ON-LINE:
• Każdy uczestnik łączy się przez internet za pomocą swojego komputera, tableta czy też telefonu. Wymagania: komputer, tablet czy telefon z dostępem do Internetu, mikrofon, kamera oraz ewentualnie słuchawki. Z doświadczenia rekomendujemy zestaw słuchawki plus mikrofon nawet ten zwykły do telefonu. Szczegóły organizacyjne z linkiem dostępu itd będą wysyłane dzień przed szkoleniami.
• Uczestnicy w czasie rzeczywistym widzą i słyszą prowadzącego, mogą zadawać pytania i wyjaśniać wątpliwości na bieżąco. Prowadzący udostępnia na bieżąco swój ekran z prezentacją oraz ewentualnymi ćwiczeniami. Uczestnicy mogą również widzieć, słyszeć i rozmawiać miedzy sobą.
Prowadzący:
Roman Andrzejewski – ekspert w dziedzinie ceł, podatku akcyzowego, podatku VAT oraz procedury postępowania administracyjnego. Wieloletni pracownik organów celnych i podatkowych (staż 16 lat). Ceniony w środowisku gospodarczym fachowiec oraz sprawny inicjator wielu innowacyjnych rozwiązań. Autor prac z zakresu handlu zagranicznego oraz przedstawicielstwa podatkowego, ekspert Wielkopolskiego Związku Pracodawców Prywatnych, Członek Rady Podatkowej Lewiatan w zakresie ceł i akcyzy. Uznany wykładowca wyższych uczelni – Uniwersytet Ekonomiczny, Wyższa Szkoła Bankowa, Stowarzyszenie Księgowych w Polsce Oddział w Poznaniu, doświadczony trener pracowników resortu finansów oraz księgowych, doradców podatkowych i biegłych rewidentów.